Translate

fredag 11 maj 2012

Tänkte bara lägga upp några bilder

Här är några bilder på andra smycken som jag har gjort:
 Det gröna armbandet gjorde jag med våren som inspiration
 Det vakcra lila armbandet är en enkel men snygg design
 Guldörhängen baserade på en design som jag hittade på nätet. På bilden är det främre örhänget upp och ner.
 Ett set med vitt och rosa som tema. Armbandet är elastiskt och har matchande örängen. Dessa var en födelsedagspressent till min moster.
Denna söta lilla ängel gjorde jag på beställning från min granne. Det är ett hänge som man kan ha i ett halsband eller så kan man sätta den någon annan stans.

2 kommentarer:

  1. Hej Sandris!
    Du har verkligen kommit igång med dina smycken, de är jättesnygga. Jag är jätteglad för mina fina födelsedagspresenter. Kram moster Ia

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag hoppas att det blir många fler och vad glad jag blir att du gillade pressenten kram Sandra

    SvaraRadera