Translate

torsdag 10 maj 2012

Blogga på allvar

Dags för mitt tredje inlägg idag!
Nu när jag vet att allt fungerar tänkte jag göra ett riktigt inlägg.
Ville bara säga att idag beställde jag panduros magick bead roller. Tänkte testa att göra egna pärlor och sådant. Har även beställt lås och fimo lera till mina nya pärlor. Tänkte titta in på TGR snart och köpa fler lås och annat smått och gott till mina smycken.

TGR är ett hett tips till alla som söker billig förvaring eller de vanligaste smyckesdelarna. Dom är billiga och har jättefina burkar, askar och lådor som är rymliga och perfekta för pärlförvaring. På TGR finns det även fina pärlor och ett brett urval av olika trådar och tunna ståltrådar i alla möjliga färger. Hur som helst slut på reklaminlägget.

Mitt senaste projekt är ett armband med matchande örhängen till min kusin som fyller år snart, så bilder kommer upp efter helgen. Man villl ju inte förstöra överaskningen.

Har laggt till googles översättare på gott och ont. Nej men den är inte alltid så jättebra och det gäller ju att jag stavar rätt så att översättaren fattar.

Det var allt för mig idag. I morgon lägger jag nog ut lite fler bilder av mina tidigare verk, men jag måste verkligen ta itu med det andra örhänget nu så ha det bra!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar