Translate

onsdag 16 maj 2012

Hund och husvakt

Sandra här, som rapporterar från baslägret. Jag ska vara hund och husvakt i en vecka, vilket betyder att jag bor i huset och tar hand om hunden medans ägarna är borta. Under tiden tänkte jag konsentrera mig på mina pärlarbeten och så klart att sköta huset. Jag har redan gjort två armband i en enkel design som kallas hugs and kisses. Jag har inte monterat låsen än men jag väntar på att min beställning från panduro ska komma. I går var jag och mamma på Tgr i Kalmar på jakt efter lås, men de var helt slut! Däremot hittade jag jättefina plastpärlor som passade perfekt till de nya armbanden som jag gjort. Tyvärr hade jag inte så mycket pengar, men nästa gång hoppas jag kunna köpa mer pärlor och även förvaring. Jag skulle gärna lagt ut bilder på pärlorna jag köpte, men just nu har jag lite trassel med bildöverföringen. Jag försöker lösa det via mobilen men ni får hålla er till tåls. Det var allt för tillfället, jag ska hålla er uppdaterade kram Sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar