Translate

måndag 28 maj 2012

Hej allihop! Tänkte visa upp vad jag gjort den senaste tiden. Idag har mamma med sig många av mina smycken till sitt jobb för att visa upp dom.Jag har därför testat en del nya grejor och försökt bredda min kunskap och erfarenhet. Det har lett till att jag kan bredda mitt sortiment och ha flera olika desighner tilgängliga.
Det blå och vita armbandet ovan är ett lätt mönster att göra, och är ett av de mönster jag provade bara för att se hur det blev.
 Ovan är ett par örhängen i grönt och guld. Mönstret tilll dessa var väldigt svårt i början. Det tog mig en hel dag och flera försök innan det äntligen blev rätt. Nu har jag et halsband på gång med blommor i olika färger.
 Flaskan ovan är helt gjjord i glas förrutom korken. Innuti flaskan hänger en ängel och på botten ligger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar