Translate

torsdag 10 maj 2012

Nu är jag här!

Hej allihopa! Sandra heter jag och har startat den här bloggen för att dela med mig av de smycken jag gör och jag kommer troligtvis skriva lite om min vardag. Ibland är jag lite lat med att uppdatera men det ska nog gå bra.

Som ni nog har förstått är min hobby att göra egna smycken, och då särskillt armband. Men  jag rider lite och kör. Vi har 3 små shetlandsponnyer och 3 stora hästar, ett varmblod och 2 nordsvenska arbetshästar. Jag rider den ena nordsvensken. Miranda heter hon och hon är bäst!

Bilden visar ett av mina favoritarmband som jag har gjort. Designen hittade jag här: http://beejang.livejournal.com/ . Den här tjejen är från Thailand och hon gör superfina smycken. Jag hade inte samma sorts pärlor som hon använde så designen blev lite annorlunda. Bilden gör inte armbandet rättvisa, det är mycket snyggare i verkligheten.
Ni kan även hitta mig på http://blazingflamegraphics.deviantart.com/ . där lägger jag inte bara ut mina smycken utan även andra bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar